Нацрада відмовилась переоформити супутникову ліцензію телеканала «НАШ»: відомо чому

-

Читайте также

Під час засідання Національна рада розглянула питання про переоформлення ліцензії ТОВ «НАШ 365», у звʼязку зі зміною докладних характеристик каналу мовлення, мережі мовлення, багатоканальної телемережі (введення додаткового супутникового ретранслятора). Заслухавши пояснення директорки компанії, більшість членів Національної ради утримались під час голосування за це питання, оскільки воно потребує додаткового вивчення, йдеться у прес-релізі Нацраді з питань телебачення і радіомовлення.

Компанія звернулася із заявою про переоформлення, оскільки до супутникового ретранслятора «AMOS-3» додається «ASTRA-4A». Але з огляду на порушення телеканалом законодавства України і ухвалені щодо них санкції, члени регулятора обговорили наявність ознак маніпуляції щодо виконання компанією вимог, які були поставлені регулятором перед переоформленням ліцензії.

«Ми стежили за виконанням зобов’язань компанії, і в нас є певні сумніви щодо того, що вона підійшла до цього добропорядно», – сказала голова регулятора Ольга Герасим’юк.

Член Національної ради Максим Онопрієнко озвучив матеріали моніторингу телеканалів на супутнику «ASTRA-4». За його словами, 6 квітня на цьому супутнику було розміщено повідомлення, що телеканал «НАШ» не мовить. Але 14 квітня о 18.47 там з’явилося мовлення під логотипом «Максі ТВ». Паралельні моніторинги двох програм з логотипами «НАШ» і «Максі ТВ» засвідчили, що в ефірі транслюється один і той самий продукт, майже в один час, із затримкою 5-6 секунд. «Ми будемо робити більш ретельний моніторинг обох мовників, але вже зараз можемо сказати, що це така спроба ввести нас в оману, бо до ухвалення рішення про це переоформлення щодо двох супутників одночасно, ліцензіат робить аналогічну версію і транслює її з технічними параметрами ТОВ «Наша Прага», – резюмував Максим Онопрієнко.

Директорка телеканалу «НАШ» Олена Рудік пояснила це тим, що телеканал «НАШ» нібито має постійно діючий контракт із телеканалом «Максі ТВ» на використання програм у своєму ефірі. І коли «Максі ТВ» вирішили транслюватись на супутнику, що відповідає їх ліцензії, «НАШ» надав можливість транслювати свої програми.

Підсумовуючи обговорення, Ольга Герасим’юк наголосила, що це питання вимагає додаткового дослідження.

Під час голосування за переоформлення ліцензії семеро з восьми членів Національної ради утримались. Відповідно рішення про переоформлення ліцензії на супутникове мовлення телеканалу «НАШ» не було ухвалено.

Нагадаємо, на засіданні 28 квітня Національна рада за результатами трьох перевірок застосувала до  ТОВ «НАШ 365» дві санкції «оголошення попередження» та два штрафи на загальну суму понад 200 тис. грн. за розпалювання в ефірі ворожнечі і ненависті.

Як повідомляла група «ІС», до телеканалу «НАШ» застосували санкції за результатами трьох перевірок.


Інформація — одна з граней війни! Підписуйтесь на аккаунт «Інформаційного спротиву» в Twitter — посилання на наші ексклюзиви, а також найрезонансніші новини України та світу.

загрузка...

Свежее

Российских дипломатов высылают, а Москва «дружить» не прекращает

За последние месяцы десятки российских дипломатов были высланы из европейских стран. В Москву вернулись сотрудники из Австрии, Болгарии, Швеции,...