Сайти Шарія обслуговує провайдер з Росії

-

Читайте также

Стала известна реальная «точность» российской распиаренной системы навигации ГЛОНАСС

Знаменитая российская глобальная навигационная спутниковая система, известная как ГЛОНАСС, оказалась способной определять местоположение объекта на поверхности нашей планеты с...

Слідчі РФ хочуть посадити у в’язницю співробітницю «Артеку», яка повідомила про спалах COVID-19

У дитячому таборі «Артек», що в окупованому Криму, з 22 вересня працюють російські слідчі, вони збираються притягнути до відповідальності...

Засуха в Геленджике: жители курортного города три месяца живут без воды. ВИДЕО

Группа «ИС» сообщала, что на Кубани российские власти уже несколько лет подают населению воду по графику. Причиной является острый...

Деякі сайти відеоблогера і лідера партії Анатолія Шарія географічно знаходяться у Російській Федерації та обслуговуються тим самим провайдером, що й, скажімо, «бойовий підрозділ інформаційних спецоперацій» Москви — Life.ru, інформує ресурс Тексти.

Скажімо, новий проєкт Шарія — “ЯШарю — Пища для полушарий”, який позиціонується як “освітня платформа” з вебінарами та курсами з психології, бізнесу, особистого розвитку тощо географічно розміщена в Російській Федерації та обслуговується російською компанією Variti.

От що говориться на офіційному сайті компанії. “Технології Variti — програмно-апаратний комплекс, хмарний сервіс і набір послуг, що забезпечують максимальну доступність сайтів та інтернет-сервісів клієнтів в агресивному зовнішньому середовищі за рахунок забезпечення захисту від різного типу мережевих атак (наприклад, від DDoS) і надання додаткових сервісів, що збільшують надійність, доступність і безпеку.” Тобто, ця компанія ще й системно опікується питаннями безпеки своїх клієнтів. Іншими словами, питаннями безпеки інформаційних ресурсів нібито української “політичної сили” опікується російська іт-компанія.

На цьому ж сайті розміщено згадки про приблизно з десяток компаній, з якими Variti активно співпрацює. Це, наприклад, РЕН ТВ — російський державний федеральний телеканал та ресурс Life.ru.

Тобто нібито позаполітичну освітню платформу, офіційну сторінку нібито української “партії Шарія” та навіть партійний інтернет-магазин адмініструють та оберігають разом з найбільшим пропагандистським та вбивчим антиукраїнським ресурсом, підкреслюють аналітики видання Тексти.

Нагадаємо, група ІС писала про те, як Анатолій Шарій впевненою ходою рухається на ешафот.


Інформація — одна з граней війни! Підписуйтесь на аккаунт «Інформаційного спротиву» в Twitter — посилання на наші ексклюзиви, а також найрезонансніші новини України та світу.

загрузка...

Свежее

Стала известна реальная «точность» российской распиаренной системы навигации ГЛОНАСС

Знаменитая российская глобальная навигационная спутниковая система, известная как ГЛОНАСС, оказалась способной определять местоположение объекта на поверхности нашей планеты с...

Суд Кропивницького виніс вирок пропагандистам комуністичного режиму: подробиці

Вироком районного суду Кропивницького чоловіка та його цивільну дружину визнано винними та засуджено до 2 років  позбавлення волі за виготовлення, поширення, а також публічне...

Засуха в Геленджике: жители курортного города три месяца живут без воды. ВИДЕО

Группа «ИС» сообщала, что на Кубани российские власти уже несколько лет подают населению воду по графику. Причиной является острый дефицит водных ресурсов в регионе....